دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز دور جدید «دوشنبه‌های نقد تئاتر» با  نمایش «خروس می‌خواند»

جلسه نقد و بررسی نمایش «خروس می‌خواند» نوشته و کار شهرام کرمی روز شنبه مورخ 30 مردادماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.
کد خبر : 111073

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در نظر دارد تا در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنین تلاش برای ارتقا و پویایی بیشتر تئاتر کشور، در قالب برنامه‌ی «دوشنبه‌های نقد تئاتر» هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.


اولین برنامه از دور جدید جلسات «دوشنبه‌های نقد تئاتر» در سال 95 ، به نقد و بررسی نمایش «خروس می‌خواند» نوشته و کار شهرام کرمی اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در سالن استاد سمندریان از مجموعه ایرانشهر برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، مصطفی محمودی؛ منتقد و کارشناس تئاتر و شهرام کرمی؛ نویسنده و کارگردان همچنین برخی از بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش حضور خواهند داشت.


لازم به ذکر است ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمایش «خروس می‌خواند» با بازی رویا افشار، یعقوب صباحی، سیروس همتی، مه لقا باقری، سروش طاهری، بهنام شرفی و فرامرز قلیچ خانی، ساعت 19 در سالن استاد سمندریان به روی صحنه خواهد رفت.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته